















































Druid
Główna cecha: Siła
Ma różne maski, dzięki którym może przemienić się w niedźwiedzia lub kota.
Berserk
Główna cecha: Siła
Może wpaść w furię i zaatakować kilka razy z rzędu.
Mag
Główna cecha: Inteligencja
Blokuje specjalne umiejętności większości innych profesji.
Łowca
Główna cecha: Zręczność
Może unikać ataków przeciwnika.
Paladyn
Główna cecha: Siła
Na początku każdej bitwy ciska w przeciwnika wielką kulą ognia.
Zabójca
Główna cecha: Zręczność
Nosi dwie bronie i zawsze atakuje obiema.
Wojownik
Główna cecha: Siła
Nosi tarczę, która jest w stanie zablokować ataki.
Łowca demonów
Główna cecha: Zręczność
Ma eliksir, którym może wskrzesić się w bitwie.
Druid
Główna cecha: Siła
Ma różne maski, dzięki którym może przemienić się w niedźwiedzia lub kota.
Berserk
Główna cecha: Siła
Może wpaść w furię i zaatakować kilka razy z rzędu.
Mag
Główna cecha: Inteligencja
Blokuje specjalne umiejętności większości innych profesji.
Łowca
Główna cecha: Zręczność
Może unikać ataków przeciwnika.
Paladyn
Główna cecha: Siła
Na początku każdej bitwy ciska w przeciwnika wielką kulą ognia.
Zabójca
Główna cecha: Zręczność
Nosi dwie bronie i zawsze atakuje obiema.
Wojownik
Główna cecha: Siła
Nosi tarczę, która jest w stanie zablokować ataki.
Łowca demonów
Główna cecha: Zręczność
Ma eliksir, którym może wskrzesić się w bitwie.